It is a blog with random stuff: Reviews, Information for events, beauty stuff, music, movies, books

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Outfit Of The Night!

Η εξεταστική έλαβε και επισήμως ΤΕΛΟΣ! Αυτό σημαίνει έξοδο βεβαίως βεβαίως, για να το γιορτάσουμε...
Αποφάσισα λοιπόν να σας δείξω τι φόρεσα στην πρώτη μου έξοδο μετά από σχεδόν ένα μήνα σαπίλας και διαβάσματος στο σπίτι!
Πήγαμε για ποτό με την παρέα μου σε ένα μαγαζί στη Γλυφάδα, στο 'Απλά Ελληνικά' (αν δεν ακούς ελληνικά μην περάσεις ούτε από έξω!).

Outfit: 



Αποφάσισα να βάλω αυτή τη μαύρη μπλούζα που από μπροστά δεν έχει τίποτα ιδιαίτερο αλλά από πίσω έχει αυτή την υπέροχη πλάτη όλο δαντέλα και είναι από τα zara! 
Από κάτω φοράω ένα απλό σκούρο τζιν πάλι από τα zara basics!
Και για να το ολοκληρώσω έβαλα αυτά τα μαύρα δερμάτινα μποτάκια από τα attrativo που δένουν με κορδόνια και τα ΛΑΤΡΕΥΩ!


Τέλος, είχα μαζί μου την υπέροχη τσάντα από τα pull and bear που είναι στυλ φάκελος αλλά έχει και μία χρυσή αλυσίδα αν θες να την κρεμάσεις.

Make up: 

(Κάποια από τα προιόντα ξέχασα να τα φωτογραφίσω αλλά θα τα γράψω!)

Πρόσωπο:
1)Foundation: Avon smooth minerals in natural beige
2)Concealer: Avon colortrend in light 
3) Powder: Avon colortrend oil control in Translucent 
4) Blush: Clinique 20 Bashful Plum

Μάτια:
1) Eyeshadows: Bourjois τριπλή παλέττα Smokey eyes in purple
2) Eyeliner: Avon dancefloor diva black
3) Eye pencil: Avon colortrend in black&warm brown
4) Mascara: Max Factor eye brightening for brown eyes

Χείλη:
Avon colortrend kiss n' go in sequin 

Τα μαλλιά μου είναι φυσική μπούκλα και γενικά τα αφήνω σχεδόν πάντα φυσικά! 


Αυτή ήταν η έξοδος μου! Θα τα πούμε στο επόμενο post! Mέχρι τότε να περνάμε όλοι υπέροχα.
Φιλάκια :) 

5 σχόλια:

  1. teleio post!!!!!! latreuo apla ellinika!!! an thes gine melos st beautyworldnena.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελεια μποτακιααα!καλα για το μαλλι ας μην το συζητησουμε καλυτερα το ποοοσο ζηλευω :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα είναι το κλασσικό εμείς οι σγουρομάλλες θέλουμε ίσιο καρφί και το αντίστροφο! Έχει πολλά ζόρια μην το βλέπεις έτσι πλούσιο, αστραφτερό υπέροχο και σγουρο! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Απλά υπέροχη!!!!!!!!!!Ελπίζω να πέρασες ωραία!!!!!!!!!Στο blog μου έχω giveaway αν θέλεις πέρνα καμιά βολτίτσα!!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή