It is a blog with random stuff: Reviews, Information for events, beauty stuff, music, movies, books

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Ο χωρισμός.






Αρχικά συγνώμη που έκανα τόσο καιρό να κάνω ένα post. To ξέρω ότι είμαι ακόμα νέα εδώ και για να σας κρατήσω αναγνώστριες πρέπει να είμαι πιο ενεργή αλλά δυστυχώς έτρεχα πάρα πολύ τις 2 τελευταίες βδομάδες.
Εκτός από αυτό φαντάζομαι θα καταλάβατε ότι μου ήρθε και κάτι άλλο στη ζωή μου που πρέπει να αντιμετωπίσω... Ένας χωρισμός με έναν άνθρωπο στον οποίο είχα δώσει τον εαυτό μου, είχα χάσει τον εγωισμό μου και ήμουν εκεί πάντα. Δεν θέλω να πω άλλα πάνω στο θέμα γιατί κατα πάσα πιθανότητα δεν θα θέλετε και να μάθετε άλλα (άχρηστες πληροφορίες)! Αυτό που θέλω όμως να κάνω σε αυτό το post είναι να μιλήσω γενικά για το πώς θα μπορούσαμε να τον αντιμετωπίσουμε.

Αρχικά, όταν είσαι σε μία σχέση αναπόφευκτα δένεσαι με τον άλλο. Γίνεται μέρος της ζωής σου, της καθημερινότητας σου. Είναι η καλημέρα σου, η καληνύχτα σου. Όταν είσαι σε μία σχέση δεν στέκεσαι όρθια μόνη σου αλλά ακουμπάς πάνω σε κάποιον άλλον. Και όταν χωρίζεις νιώθεις πως πέφτεις. Για μένα το πρώτο βήμα είναι να ξανασταθείς μόνη σου όρθια. Να μάθεις να ζεις μόνη σου, κρατώντας το κεφάλι ψηλά...

Δεύτερον, είναι καιρός να θυμιθείς γιατί σ αρέσει να έχεις γυναικοπαρέα. Είναι η στιγμή να πάρεις ένα τηλέφωνο όλες τις φίλες σου να τις καλέσεις σπίτι και είμαι σίγουρη ότι αυτές θα ξέρουν τι να κάνουν από εκεί και πέρα. Χρειάζεται να κάνεις πράγματα για να ξεχνιέσαι να δεις κωμωδίες ή και ρομαντικές ταινίες...

Τρίτον, κλάψε! Για μένα το κλάμα με βοηθάει να χαλαρώσω. Να βγάλω ότι έχω μέσα μου χωρίς λόγια. Ξεθυμαίνω και ηρεμώ μετά. Δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλες αυτό αλλά για μένα είναι σωτηρία.

Τέλος, "θα βγαίνω θα πίνω και λόγο δεν θα δίνω", "ζήσε το σήμερα ξέχνα το χθες" ... Εκφράσεις σοφές! Μάθε να ζεις με την απώλεια. Μάθε να εκτιμάς τον εαυτό σου και δώσε μία αξία στον εαυτό σου χωρίς εκπτώσεις. Είσαι δυνατή για να αντέξεις μόνη σου και να μην γέρνεις στη βοήθεια κανενός που δεν ξέρει να σε σέβεται.




Σας ευχαριστώ πολύ που μου δώσατε χρόνο να νιώσω έτοιμη και να τα βγάλω από μέσα μου.
Φιλάκια πολλά :)

8 σχόλια:

  1. Να σκέφτεσαι ότι "αύριο είναι μια άλλη μέρα" και να προχωράς μπροστά!!!Καλή δύναμη!!!Γεωργία Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ακόμα φρέσκο! Θα είμαι καλύτερα :) Σ ευχαριστώ πολύ...

      Διαγραφή
  2. ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ... ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΧΩΡΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΠΤΑ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ Κ ΠΟΝΑΩ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΚΡΥΒΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ .... ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ !! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ... ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ... ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα θα πάνε καλά! :) Πάρε το χρόνο σου και κανάκεψε τον εαυτό σου..Ελπίζω να είσαι σύντομα καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω να το ξεπεράσεις γρήγορα!!!!!!!!!Άντε λοιπόν καιρός να κάνεις μια νέα αρχή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ απίστευτα πολύ! Είμαι ήδη σε πολύ καλό δρόμο πιστεύω <3 Σας ευχαριστώ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραίο το blog σου..αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά στα δικά μου..
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ua se ponesei sthn axh alla meta ua katalabeis pos egine gia kapio logo

    ΑπάντησηΔιαγραφή